دومین کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه مردم ایران راهی غزه شد
دومین کشتی حامل کمک‌های بشردوستانه مردم ایران راهی غزه شد
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دومین محموله دریایی هلال احمر ایران از طریق کشتی برای مردم مظلوم غزه ارسال شد.

پیرحسین کولیوند در گفتگو با برنامه «پیگیری» شبکه خبر گفت: کمک‌های مردمی که در سراسر کشور برای مردم غزه در اختیار جمعیت هلال احمر ایران قرار گرفته بود، ماه‌های گذشته از طریق هوایی و دریایی برای مردم مظلوم غزه ارسال شده بود.

­وی با بیان اینکه دومین محموله دریایی هم از تنگه هرمز عبور کرده و به زودی به دست مردم غزه خواهد رسید، افزود: این محموله شامل دارو، تجهیزات پزشکی، ­ مواد غذایی و اقلام زیستی (چادر، پتو، البسه و …) است.

­رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نیازمندی‌های مردم غزه از طریق جمعیت هلال احمر فلسطین و جمعیت هلال احمر غزه ارزیابی می‌شود و ما بر اساس این نیازمندی‌ها، محتویات محموله‌ها را فراهم می‌کنیم.

کولیوند افزود: وزیر امور خارجه کشورمان با مذاکرات بین المللی در تلاش هستند تا بتوانیم کمک‌های بیشتری را برای غزه ارسال کنیم.

­وی گفت: کمک‌های ما به مردم غزه همچنان ادامه خواهد داشت تا شرایط شان پایدار شود و مردم هم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به شماره حساب‌های هلال احمر واریز کنند.

­رئیس جمعیت هلال احمر افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن اقلام از سوی مردم ایران به هلال احمر برای کمک به مردم غزه اهدا شده است و این میزان کمک مردمی به هلال احمر تاکنون سابقه نداشته است.