دولت سیزدهم صادق الوعد است
دولت سیزدهم صادق الوعد است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت سیزدم صادق الوعد است و با تمام توان به دنبال تحقق وعده های خود است.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی  در آیین افتتاحیه سومین جشنواره موسیقی مقامی خراسان شمالی در شهرستان شیروان اظهار کرد: هنرمندان افتخار آفرینان این مرزو بوم هستند و دولت برای اعتلای فرهنگ و هنر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: هنرمندان انسان های نخبه و خردمندی هستند که در تمامی عرصه ها بویژه تحولات جامعه در ۴۴ ساله انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: هنرمندان با عشق، علایق مردم را در قالب هنر بیان می کنند و سرایندگان زیبایی هستند.

اسماعیلی افزود: در طی سال های مختلف حوزه هنر روند پر فراز و نشیبی را گذرانده است اما امروزه به جایگاه مناسبی رسیده ایم و یکی از دلایل آن نگاه دقیق و حمایت دانا و عالمی همچون رهبر معظم انقلاب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به ظرفیت های استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: این استان پایگاه موسیقی مقامی شناخته شده که ما برای آن برنامه هایی خواهیم داشت.

اسماعیلی بیان کرد: همچنین از طرح های جدید هنری حمایت خواهیم کرد و در این زمینه هیچ محدودیتی نخواهیم داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار سپس نمایشگاه توانمندی های قرآنی و فرهنگی در بجنورد را افتتاح کرد و در ادامه نیز در جشنواره موسیقی مقامی شیروان حضور یافت.