۳۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد
۳۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد
معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از اسفند ۱۴۰۱ تا ابتدای اردیبهشت، سه هزار و ۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری صابرین آنلاین به نقل از مهر، احمد جعفری نسب در مراسم تودیع و معارفه تعزیرات حکومتی استان هرمزگان گفت: قرارگاه گشت ویژه نظارت در سراسر کشور تشکیل شده که وظیفه آن نظارت مستمر بر بازار و برخورد با متخلفان به ویژه درموضوع گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه کالا است.

جعفری نسب افزود: از ۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ اردیبهشت امسال ۱۵۳ هزار و ۴۵۲ گشت بازرسی از واحدهای صنفی داشتیم که در نتیجه این بازرسی‌ها ۳ هزار و ۷۶۶ واحد پلمب شده است. در این مدت گروه‌های گشت واحدی، حدود ۴۵ درصد افزایش داشته است.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه تعزیرات یک مجموعه دادرسی محور است، افزود: با هر گونه گرانفروشی بدون ضابطه‌ای برخورد می‌شود.

جعفری نسب گفت: یکی از اولویت‌های کاری در استان هرمزگان مقابله با قاچاق سوخت است که گروه ویژه‌ای برای این کار در نظر گرفته شده است. از ابتدای امسال تاکنون در هرمزگان ۷۴۶ بازرسی داشته‌ایم که بیشتر تخلفات گران فروشی، تقلب، احتکار و کم فروشی بوده است.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برای این بازرسی‌ها ۴۰۰ پرونده تخلف تشکیل شده است.

در پایان این مراسم کیومرث حسنپور به عنوان مدیر کل جدید تعزیرات حکومتی هرمزگان معرفی و از زحمات مرتضی ممیزی مدیر کل سابق تعزیرات حکومتی هرمزگان قدردانی شد.