ملت همیشه قدردان
ملت همیشه قدردان

  حادثه تلخ به شهادت رسیدن شهید رئیسی ریاست محترم جمهوری وهیات همراه ایشان که شوک بزرگی بر کشور و دوست داران شهدای این حادثه وارد نمود هیچ گاه از خاطره ی ملت ایران پاک نخواهد شد. ملتی که همواره در کنار نظام ،کشور و مسئولان خدوم آن بوده اند و نقش آفرینی خود را […]

 

حادثه تلخ به شهادت رسیدن شهید رئیسی ریاست محترم جمهوری وهیات همراه ایشان که شوک بزرگی بر کشور و دوست داران شهدای این حادثه وارد نمود هیچ گاه از خاطره ی ملت ایران پاک نخواهد شد. ملتی که همواره در کنار نظام ،کشور و مسئولان خدوم آن بوده اند و نقش آفرینی خود را در راستای حفظ  و ارتقای آرمان‌های انقلاب همیشه ایفا نموده اند که نمونه بارز آن در چند روز اخیر، حضور چشمگیر ملت بزرگ و همیشه قدردان در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان شهیدش بود که نشان از قدردانی و پشتیبانی ملت فهیم ایران از مسئولین و نظام است.

خدمات  آیت الله رئیسی در قوه قضا ئیه که کارنامه درخشانی از خود نشان داده اند و بدنبال آن کار شبانه روزی ایشان در قوه مجریه بعنوان رئیس جمهور ایران که همواره تلاش داشته اند در راستای حل مشکلات کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند سبب محبوبیت ایشان در دل مردم همیشه آگاه کشور شد.

مردمی که هر وقت نیاز به حضور آنان در مناسبات گوناگون بود به سهم خود حضور پرشکوهی داشته اند ونقش آفرینی خود را بعنوان حامی و پشتیبان نظام و مسئولان آن تا حد ممکن ایفاء نموده اند که از جمله آن حضور در مناسبات ملی،مذهبی،انتخابات و دفاع از کیان کشور است که تاثیر حضور حداکثری آن بر کسی پوشیده نیست.باشد که مسئولان نیز به تناسب این نجابت ، پشتیبانی و حضورهای همیشگی ملت در مواقع لزوم ، حامی و خادم همیشگی مردمی باشند که بمانند آن، دنیا کمتر در خود دیده است.

  • نویسنده : رامین مهدوی نیا
  • منبع خبر : صابرین آنلاین